نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی گفت: رشد قابل ملاحظه زائران در اربعین امسال، تمامی برنامه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.
کد خبر: ۷۸۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 16 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، سعید جلیلی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پایانه خسروی در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: علی‌رغم همه جوسازی‌های دشمنان و تلاش آن‌ها برای کم اهمیت جلوه‌دادن مراسم اربعین، امسال شاهد رشد قابل ملاحظه زائران بودیم.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی ادامه داد: حضور پرشور زوار در مرز‌های چهارگانه کشور به‌خصوص خسروی که برای نخستین بار به روی زائران اربعین گشوده شده بود تمامی برنامه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران و دیگر امت‌های اسلامی بازهم حماسه‌آفرین شدند و ثابت کردند سیاست‌های ضددینی و مذهبی دشمنان کوچکترین خللی در عزم و اراده آن‌ها پدید نمی‌آورد.

جلیلی، از امنیت ایجاد شده توسط ماموران نیروی انتظامی ابراز رضایت کرد و گفت: قدردان زحمات و تلاش‌های مجاهدانه پلیس هستیم.

وی تصریح کرد: انبوه زائران در امنیت و آرامش کامل روانه کربلای معلی شدند و پس از زیارت قبور مطهر ائمه اطهار (ع) در صحت و سلامتی به کشور بازگشتند که این آرامش را مرهون حضور پلیس و دیگر نیرو‌های امنیتی کشور هستند.

جلیلی در پایان، امنیت موجود در مرز خسروی را نیز بسیار عالی ارزیابی و از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه نیز قدردانی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار