امیرهمایون دولتشاهی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه گفت: حهت رفاه حال زوار اربعین حسینی در شهرستان قصرشیرین روزانه ۳۰ الی ۴۰ سرویس زباله فعالیت می کند.
کد خبر: ۷۸۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 16 October 2019

امیر همایون دولتشاهی درگفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت:با توجه به ازدحام جمعیت و زوار عتبات عالیات که در استان ومرز خسروی وجود داردو ترددزائران اربعین حسینی که از اقصی نقاط کشور از کرمانشاه تردد میکنند محل اسکان مجهزی در محدوده میدان آزادگان که در مسیر رفت و برگشت زوارو دیگری پارک شرقی مهیا شده است.

وی خاطر نشان کرد:برای خدمت رسانی به زوار حدودا ۳۰۰ تخته چادر برپا شده است و حدود۱۲۰۰زائر در شبهای گذشته اسکان داده شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه تصریح کرد:در بحث خدمات دهی به شهرستان قصرشیرین با توجه به امکانات و توانمندی هایی که دارد و با توجه به مصوبه ستاد اربعین شهرداری کرمانشاه مسولیت کار در شهرستان را بر عهده گرفته است.

دولتشاهی افزود:شهرداری کرمانشاه با اعزام ۱۰۰ نیرو در بحث نظافت ، جمع آوری زباله ، رنگ آمیزی جداول و تزیین و سیاه پوش کردن سطح شهر، ناوگان حمل و نقل شهرداری کرمانشاه برای جابجایی زوار در مرز خسروی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس  ،ناوگان تاکسیرانی ماهم در بحث حمل و نقل شهری در حال خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی هستند.


به گفته این مسئول،سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی علاوه برآماده باش در سطح شهر کرمانشاه ۳۰ دستگاه ماشین آلات به صورت سنگین و سبک و ۷۰ نفر نیروی سازمان آتش نشانی مستقر کرده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه در پایان گفت:۱۰ ایستگاه ثابت سازمان هم در نقاط مختلف شهرو ۸ ایستگاه سیار هم در جاده های منتهی به کرمانشاه و مرز خسروی توسط سازمان آتش نشانی کرمانشاه خدمات ایمنی تحت پوشش شهرداری برای خدمت رسانی به زوار آماده فعالیت می باشند.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار