امیر شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت:براساس تجربیات سال‌های گذشته بازگشت زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام تا پنجم آذر ماه جاری همراه با ازدحام بیشتری ادامه دارد.
کد خبر: ۷۸۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 16 October 2019

 

امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک  اظهار داشت:با توجه به اینکه شهرستان هرسیندر مسیر زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام است زوار به صورت تدریجی میروند ولی بازگشت آنها ناگهانی و فشرده  خواهدبود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان از ۳ ورودی پذیرای زوار همدان -کردستان از جاده سنقر ،جاده همدان به کرمانشاه و جاده لرستان به کرمانشاه که منتهی به مرز خسروی و مهران میشود.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد:براساس این سالها و قرنهای متمادی مردم استان به خصوص شهرستان که در شرق اقرار گرفته پذیرایی زوار امام حسین علیه السلام بوده وبنابراین یک پیشه ای از پدران است که برای ما به جا مانده و مکلف هستیم صرف نظر از مسئولیت های اداری و سازمانی که داریم خودمون رو مهیای پذیرایی و استقبال از زوار اربعین کنیم .

شاه آبادی افزود:با توجه به برگزاری جلسات متعددستاد اربعین ذر شهرستان ،۵ موکب مشخص و شناسنامه دار مهیا نمودیم و تمهیدات لازم در بحث تامین امنیت از جمله بهداشتی و نظارت بهداشتی ، آب ، برق ، مواد غذایی و زیر ساختها رو برای زائران مهیا شد.

به گفته این مسئول،روستای نادر آباد، روستای خلیل آباد ، شهر بیستون ، امام زاده باقر،پلیس راه و در شهر هرسین و همه عوامل موکب ها را مهیا و تجهیز کردند که در حال حاضر فعال می باشند.

 
فرماندار شهرستان هرسین تاکید کرد: دربحث ترافیکی مشکل داریم بخصوص شهر بیستون که در راس گره ترافیکی قرار داردکه امیدواریم عوامل راهور ، پلیس راه و راهداری با ارایه راهکارهای جایگزین و نشانه ها و علایم ترافیکی مشکلات را به حداقل برسانیم .

وی ابراز داشت: از نظر زیر ساختها دولت کمک های لازم را انجام داده است  و مشکل چندانی نداریم و در موکب ها و ارایه خدمات به زائران مردم در صحنه هستند و به صورت مستقیم و غیرمستقیم همکاری میکنند. 

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار