کرمانشاه- سی و هفتمین سالگرد شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۷۸۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ 15 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، سی و هفتمین سالگرد شهادت آیت‌الله عطا الله اشرفی اصفهانی امروز سه شنبه با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی، فرزند شهید آیت الله عطا الله اشرفی اصفهانی در این مراسم به سخنان امام راحل در خصوص شخصیت شهید اشرفی اصفهانی اشاره کرد و گفت: امام بارها فرمود هرگاه به چهره ایشان نگاه می‌کنند به یاد خدا می‌افتد و این نشان از شخصیت والای این شهید بزرگوار دارد.

شهدای محراب مظلوم واقع شده اند/صدا و سیما برنامه ای در این راستا ندارد

فرزند چهارم شهید آیت الله اشرفی اصفهانی خاطر نشان کرد: در آن جو اختلاف و استبداد رژیم پهلوی که نام بردن از امام ممنوع بود پدرم، آیت الله دستغیب و آیت الله صدوقی، امام را به عنوان مرجع اعلم خود معرفی کردند و این در کل جامعه جا افتاد.

حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی با تاکید بر لزوم حفظ جایگاه شهدای محراب و تشریح اقدامات انجام گرفته توسط آنها برای مردم گفت: متأسفانه نسل جدید با شهدای محراب آشنا نیستند و شهدای محراب مظلوم واقع شده اند.

وی ادامه داد: در این راستا صدا و سیما نیز از اقدامات شایسته این شهدای بزرگوار برنامه ای ندارد که نسل جوان با اقدامات شایسته آنها آشنا شوند.

در پایان این مراسم پیام استاندار کرمانشاه به مناسبت شهادت این عالم بزرگوار قرائت شد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار