سلمان یاوری در گفتگو با تابناک:
معاونت فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه، از برپایی ۴ موکب توسط آستان قدس و ارائه انواع خدمات به زوار اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۷۸۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 14 October 2019

سلمان یاوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به ظرفیت عظیم یاران رضوی در سراسر استان کرمانشاه به مناسبت اجتماع عظیم شیعیان جهان در پیاده روی اربعین حسینی چهار موکب به نام امام رضا (ع) در سطح استان کرمانشاه برپا گردیده و مشغول خدمت رسانی به زائرین اربعین هستند.

 وی افزود: موکب شماره یک امام رضا در راه آهن استان کرمانشاه برپا گردیده که سه وعده غذای گرم و میان وعده توزیع می‌کنند همچنین پذیرایی‌های مختلف انجام می‌دهند و استقبال زوار خوب است، در واقع تمامی زواری که از طریق قطار به کرمانشاه وارد یا خارح می‌شوند، توسط موکب امام رضا (ع) پذیرایی می‌شوند، این خدمات از تاریخ پانزدهم مهرماه شروع و تا چهار روز پس از اربعین ادامه دارد.

 این مسئول خاطر نشان کرد: موکب شماره ۲ امام رضا در زائر سرای کربلای کرمانشاه برپا شده است که سه وعده غذای گرم و میان وعده در آن توزیع می‌شود، همچنین برنامه نماز جماعت و بیان احکام شرعی برگزار می‌شود؛ و اسکان شبانه روزی به ۵۰۰ نفر داده می‌شود.

 یاوری در پایان اذعان داشت: موکب شماره ۳ امام رضا در شهرستان قصرشیرین برپا شده است که آشپزخانه مرکزی امام رضا (ع) با ظرفیت پخت روزانه ۱۰ هزار پرس غذا که در ۲ وعده غذایی بین زوار در قصر شیرین و خسروی توزیع می‌شود. همچنین تیم پزشکی دو دوره چهار روزه در نجف و کربلا متشکل از چندین نفر پزشک متخصص، کمک پرستار مستقر شدند؛ و دارو و درمان در اختیار زوار قرار می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار