رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم اکنون تردد در تمامی محور‌های استان جریان داشته و هیچ راه مسدودی نداریم.
کد خبر: ۷۸۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 13 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: وضعیت ترافیکی در تمامی محور‌های استان عادی و روان است، هرچند در برخی محور‌ها همچنان شاهد پرحجم بودن تردد‌ها هستیم.

 

وی افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته در مسیر اسلام آبادغرب - خسروی محدودیت‌هایی برای تردد داشتیم که این محدودیت‌ها برطرف شده و هم اکنون شاهد رفت و آمد خودرو‌ها در این مسیر هستیم.

 

حیدری تصریح کرد: از روز گذشته مسیر‌های رفت و برگشت به حالت توازن رسیده و حتی اکنون می‌توان گفت: مسیر‌های برگشت مقداری پرحجم‌تر است.

 

رئیس پلیس راه استان در ادامه با توصیه اکید به زائران در خصوص پرهیز از رانندگی در حال خستگی و خواب آلودگی گفت: به رانندگان توصیه می‌شود هنگام بازگشت در صورت کوچکترین خستگی حتما در توقفگاه‌های پیش بینی شده به استراحت بپردازند.

 

وی گفت: در روز‌های اخیر شش حادثه رانندگی با یازده کشته و زخمی داشته‌ایم که عمدتا بخاطر خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.

 

حیدری همچنین از برخورد پلیس با رانندگان متخلف که امنیت خود و دیگران را به خطر می‌اندازند خبر داد و گفت: تاکنون اکثر رانندگان همکاری لازم را با ماموران داشته‌اند و برخورد‌های صورت گرفته اندک بوده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار