معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد مرکزی گفت: همزمان با اربعین حسینی و عزیمت زوار جهت زیارت عتبات عالیات، طرح «نائب الزیاره شهید» در استان مرکزی در حال اجرا است
کد خبر: ۷۸۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 13 October 2019

«طرح نائب الزیاره شهید» در استان مرکزی درحال اجراست

محمد رضا گرجی در خصوص  اجرای «طرح نائب الزیاره شهید» عنوان داشت: در طرح نایب الشهید، هر زائر به نیابت از یک شهید به پیاده روی اربعین و زیارت اباعبدالله الحسین (ع) می‌رود و در طول مسیر همراه با شهید بوده و زندگینامه و سیره شهید مورد نظر را مطالعه می‌کنند.
گرجی افزود: شهدای دفاع مقدس همه به عشق زیارت کربلا و با سربند یا حسین (ع) با دشمن جنگیدند و با آرزوی هم‌نشینی با سرور و سالار خود به فیض عظمای شهادت نائل شدند که این طرح، باهدف جامه عمل پوشاندن به اهداف شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌گردد.
وی با بیان اینکه کاری که شهدا کردند دشمن را به زانو درآورد، اظهار کرد: شهدا و رزمندگان بهترین انتخاب را در زندگی کردند و منطبق با آن پیش رفتند به همین دلیل عجایب بسیاری در جنگ رخ داده است که کسی نمی‌تواند از آن‌ها چشم بپوشاند.
گفتنی است نام و تصویر ۶ هزارو ۲۰۰ شهید از شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای فاطمیون استان آماده شده است که در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی امسال در اختیار زائران ابا عبدالله الحسین (ع)  قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار