کرمانشاه_ مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: تنها ۲۵ درصد کانال‌های صوتی در پرترافیک‌ترین روز در مرز خسروی اشغال شده است.
کد خبر: ۷۸۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 13 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، مسیب قبادیان اظهار داشت: در روز جمعه که پرترافیک‌ترین روز از نظر ارتباطات در مرز خسروی بوده است و حدود ۵۰ هزار نفر در مرز خسروی حضور داشتند، تنها ۲۵ درصد کانال‌های صوتی و ۵۰ درصد از ظرفیت اینترنت تلفن همراه اول اشغال شده و مابقی ظرفیت ما خالی بوده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت ایجاد شده، ما ظرفیت پوشش ارتباطات تا ۴ برابر میزان مذکور را داشتیم و از نظر پهنای باند دیتا نیز ۵۰ درصد دیگر ظرفیت اشغال نشده وجود داشت.

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه تاکید کرد: پیش بینی‌های ما برای پوشش ارتباطی مرز خسروی و مسیر تردد زوار از کنگاور تا خسروی به گونه‌ای بوده که بیش از ظرفیت اشغال شده در پرترافیک‌ترین روز جواب می‌دهد و تنها یک چهارم کانال‌های ارتباطی ما اشغال شده بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما به منظور ارتقا ظرفیت‌های ارتباطی حداقل ۶ سایت را در قصرشیرین و پایانه مرزی خسروی و دو سایت جدید نیز در ورودی شهر قصرشیرین اضافه کرده ایم.

وی افزود: همچنین نسبت به ارتقا تکنولوژی تلفن همراه در ۵۳ سایت اقدام کرده ایم و سایت‌های جدید اضطراری نیز برای مواقع مورد نیاز نصب شده است.

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه به افزایش ۱۶ برابری ظرفیت انتقال اشاره کرد و گفت: مسیر رادیویی جایگزین ایجاد شده که در صورت بروز حوادث احتمالی برای فیبر نوری، بتواند جایگزین فیبرنوری شده هندلینگ ترافیک ارتباطی را انجام دهد.

قبادیان گفت: شبکه همراه اول شبکه شاخصی است و پارامتر‌ها و شاخص‌های آن به صورت متمرکز از طرف اپراتور همراه اول و به شکل کشوری مانیتور می‌شود و هر گونه تغییر در شبکه که به بهبود ترافیک و بهبود کیفیت کمک کند، به شکل متمرکز و از راه دور اعمال می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار