محمود رضا مرادی در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: زائران از مصرف غذا‌هایی که توسط اشخاص متفرقه و در محل‌هایی غیر از موکب‌ها عرضه می‌شود، خودداری کنند.
کد خبر: ۷۸۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 12 October 2019

 

 

 

 

 

 

 

محمود رضا مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: از همه مدیران، کارکنان و شبکه‌هایی که در صف مقدم، کار و خدمت می‌نمایند، تشکر می‌کنم.
انتظار و حساسیت بر روی موضوع درمان وجود دارد و تامین آن هرچند پیچیده و دشوار می‌باشد، اما ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه تمام دغدغه‌ها و دستورالعمل‌های دانشگاه در بیانیه ابلاغی منتشر شده افزود: لازم است با لغو مرخصی‌ها همه نیرو‌ها، بخصوص نیرو‌های تخصصی در دسترس باشند و مدیران دانشگاهی باید در تمام ساعات شبانه روز و همیشه آماده پاسخگویی باشند.

 مرادی تصریح کرد:همه شرایط ما برای امداد و‌ خدمت مهیاست، اما مشکل اصلی بسته بودن راه‌ها و عدم اختصاص خط ویژه امدادی است که کار را دشوار می‌کند و باید پیگیری لازم در جهت استقرار بالگرد در خسروی و یا نزدیکی قصر شیرین صورت بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی با اشاره به شرایط بیان کرد: طراحی محل‌های استقرار آمبولانس‌ها تغییر کرده و بهترین تقسیم بندی و جانمایی ممکن صورت گیرد. حضور پرسنل اورژانس در میان مردم و بررسی سلامت مردم به صورت فعال و حضور در کنار جاده‌ها موجب اطمینان خاطر زائران می‌شود.

 مرادی با بیان اینکه توزیع غذای غیر موکبی تحت نظارت بهداشتی نیست، عنوان کرد: زائران از مصرف غذا‌هایی که توسط اشخاص متفرقه و در محل‌هایی غیر از موکب‌ها عرضه می‌شود، خودداری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار