علیرضا صاحبی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه اغذیه فروشان، با توجه به افزایش مسافرین و زوار در کرمانشاه در این ایام گفت: در ایام اربعین بازرسان ما به طور ویژه بر کار اغذیه فروشان نظارت خواهند کرد.
کد خبر: ۷۸۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 12 October 2019

علیرضا صاحبی در خصوص برنامه‌ها اتحادیه اغذیه فروشان در ایام اربعین، در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: ساعت کار اغذیه فروشی‌ها منطقه‌ای است، برخی مراکز تا ۱۲ و ۱ شب فعالیت می‌کنند و برخی دیگر فعالیت شان ۱۰ شب به پایان می‌رسد. همچنین بازرسان ما با توجه به افزایش مسافر و زوار بر کار اغذیه فروشان به صورت ویژه نظارت می‌کنند.

 وی افزود: گشت بازرسی و نظارت بر اغذیه فروشی‌ها از امروز آغاز می‌شود.

صاحبی با انتقاد از اینکه متاسفانه بعضی از اغذیه فروشان از مواد اولیه بی‌کیفیت استفاده می کنند، تصریح کرد: اگر چنین مواد اولیه‌ای در اختیار این واحد‌ها نباشد، آن‌ها هم نمی‌توانند غذای بی‌کیفیت و ارزان به مردم بدهند.

وی با اشاره به اینکه مردم هم نباید سلامت خود را با خرید چنین موادغذایی بی کیفیتی به خطر بیندازند، عنوان کرد: اگرچه با خرید این غذا‌ها قیمت پایین‌تری پرداخت می‌کنند، اما در آینده هزینه بسیار زیادی بابت سلامت خود متحمل خواهند شد.

صاحبی تصریح کرد: ۲۵۰ اغذیه فروشی فعال در سطح شهر دارای مجوز هستند و مجوز سایر اغذیه فروشی‌ها در دست اقدام است یا در این زمینه اخطار دریافت کرده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار