کد خبر: ۷۸۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ 11 October 2019

 

نامه نیوز: حسین الله‌کرم گفت: اصلاح‌طلبان شعار «شهر امن برای زنان» را سر دادند اما دیدیم شهردار همسر خود را به قتل رساند.

حسین الله‌کرم عنوان کرد: «نوعا کار جریان افراطی اصلاح‌طلب و اعتدالگرا سیاسی است؛ چرا که در شهرداری شعار «شهر امن برای زنان را مطرح کردند» اما دیدیم متأسفانه شهردار همسر دوم خودش را به قتل رساند. این نشان می‌دهد شعار حضور زنان در ورزشگاه، بدون بسترسازی نرم‌افزاری و آمادگی فیزیکی ورزشگاه‌ها نیز نه‌تنها فقط یک شعار است بلکه یک ادعای ظاهری، سیاسی و بی‌محتواست. این نوع حرف‌ها فقط با هدف کسب قدرت بیان می‌شود.

معتقدم حضور زنان در ورزشگاه‌ اشکالات متعددی دارد. اولا بند ۲۴ قانون سازمان ملی جوانان می‌گوید: «زنان نباید به وزرشگاه مردان بروند و بلعکس.» لذا دولت توسط جریان حاشیه‌ساز دارد به انحراف کشیده می‌شود و سعی می‌کند دیدگاه غیر قانونی را به اجرا درآورد. ثانیا این اتفاق غیر شرعی هم است، برخی از عالمان دینی به دلایل مختلف مخالف حضور زنان در ورزشگاه هستند مثل آن که کرامت و عفت زنان در وضعیت کنونی ورزشگاه‌ها احتمالا شکسته می شود یا امنیت لازم را ندارند.

در مجموع به لحاظ قانونی و شرعی و وضع فعلی ورزشگاه‌ها، امکان این حضور نیست چون کرامت و امنیت زنان حفظ نمی شود. ما نیز به حکم شرعی و…توجه کرده و اجرای آنها را خواستاریم.

نکته دیگر آن که تجارب گذشته را باید مد نظر قرار داد. در بازی‌ بین ایران و سوریه، زنان در وزرشگاه حضور پیدا کردند. خیلی به سوری‌ها و بشار اسد شعارها و فحش‌های رکیک دادند. بنابراین آنها که می‌گویند در بازی‌های خارجی امنیت کلامی در ورزشگاه حفظ می‌شود، وضعیت ورزشگاه در آن بازی را بررسی کنند.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار