معاون عمرانی استاندار سمنان منوچهر فخری در جلسه امروز تاکید کرد:
به گزارش تابناک سمنان :معاون عمرانی استاندار سمنان منوچهر فخری در نشست امروز صبح با بررسی مشکلات کارخانه فرآوری مس طرود شاهرود و روستای طرود گفت : امیدواریم تا با راه‌اندازی این کارخانه فرصت اشتغال برای جوانان روستاهای دهستان طرود فراهم شود.
کد خبر: ۷۸۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 10 October 2019

 

به گزارش تابناک سمنان: معاون عمرانی استاندار سمنان صبح پنج‌شنبه در نشستی با دهیاران و شورای اسلامی روستاهای دهستان طرود شهرستان شاهرود ضمن بیان اینکه مشکلات کارخانه فرآوری مس طرود بررسی و پیگیری لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه  انجام خواهد شد، ابراز داشت: امیدواریم تا با راه‌اندازی این کارخانه فرصت اشتغال برای جوانان روستاهای دهستان طرود فراهم شود.

 

 

راه اندازی کارخانه فرآوری مس طرود شاهرود قدمی برای اشتغال جوانان استان

منوچهر فخری در ادامه صحبت های خود افزود: در راستای ضرورت ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و توانمندسازی زنان، در سفر به دهستان طرود مقرر شد ۲۰ فقره تسهیلات  وام کم‌بهره از طریق صندوق کارآفرینی امید به زنان هنرمند و توانمند قالیباف در راستای توسعه کارگاه‌های قالی‌بافی روستاهای منطقه پرداخت شود.

 

 

وی همچنین گفت: بابیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای توسعه با مشارکت خیران و بخش خصوصی زودتر به نتیجه می‌رسد، در راستای توسعه علم و دانش دختران روستایی به همت یکی از خیران مدرسه‌ساز یک باب مدرسه شش کلاسه دخترانه در دهستان طرود کلنگ‌زنی شد.

 

معاون عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه مردم روستا کمترین توقع رادارند و نیازمند بیشترین توجه از سوی مسئولان هستند، تصریح کرد: مشکل آب مردم روستای طرود می‌بایست بررسی و حل شود و از سویی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا مشکلات حوزه این دهستان برطرف شود.

 

وی همچنین در پایان سخنان خود بیان کرد: اینکه همه تلاش‌ها می‌بایست در راستای جلب رضایت مردم باشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بکوشند تا نسبت به وعده‌ها خود در پاسخ به مطالبات و درخواست‌های مردم روستا جامه عمل بپوشانند، چراکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند و جلب رضایت ایشان باید در انجام امور همواره در اولویت قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار