مرادعلی تاتار در گفتگو با تابناک:
فرماندار قصر شیرین، تمامی امکانات، زیرساخت ها و نهادها را برای ارائه خدمات به زوار اربعین آماده اعلام کرد.
کد خبر: ۷۸۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 10 October 2019

مرادعلی تاتار در خصوص بازگشایی مجدد مرز خسروی و روان بودن تردد زائرین در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:
4 روز است که مرز بازگشایی شده، روز گذشته بیش از ۱۵ هزار نفر از مرز عبور کردند، زیرساخت‌ها آماده و زوار پس از پارک خودرو هایشان به راحتی به سوی مرز تردد می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: از زوار در وعده های غذایی مختلف پذیرایی می شود، در ۱۴۰ هکتار زمین 50 هزار خودرو قابلیت پارک دارند. تمامی امکانات شامل دوربین، خط کشی، کنترل ها لازم، چراغ معابر، روشنایی کامل، سرویس بهداشتی و استحمام به علاوه هرگونه تجهیزات جاده ها، روکش آسفالت و خیابان چهار باند فراهم است.

 

فرماندار قصر شیرین با اشاره به کنترل مسیرها از مزر خسروی توسط نیروهای مختلف، افزود: ۵۰ دستگاه اتوبوس مستقر است که زوار را از سه راهی نصرآباد به سمت خسروی منتقل می کند. به علاوه خطوط تلفن، همراه اول، ایرانسل و رایتل در حال خدمات دهی هستند.

 

این مسئول با تاکید بر پای کار بودن تمامی ارگان های امنیتی از جمله، سپاه، اطلاعات، اذعان داشت: موکب ها زیادی در مسیر است که با امکانات فراوان در نقطه صفر مرزی خدمات‌دهی می کنند، ۴۰ گیت روز گذشته به ۱۵ هزار نفر زائر خدمات داده و زمان عبور این تعداد از گیت ها حداکثر سه ساعت بوده است.

 

تاتار در پایان ضمن اعلام وضعیت مناسب در قصر شیرین و امنیت کامل منطقه، یادآور شد: روز گذشته حدود ۱۵۰ اتوبوس را به عراق فرستادیم که زوار را به حسینیه بغداد و از آنجا به کربلا و نجف منتقل کنند. تعداد افرادی که در سه روز گذشته از مرز عبور کردند به ترتیب 15 هزار، 6 هزار و 751 و 1 هزار 794 نفر بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار