نماینده ولی فقیه در استان؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام کنگره بزرگ اربعین را یک جریان فرا ملیتی و حرکت بزرگی برای معرفی اسلام به جهانیان دانست و گفت: اربعین امسال باشکوهتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ 09 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار  در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اظهار داشت: پیاده روی اربعین، همایش بزرگ معنوی و وحدت بخش جهان اسلام و مانور وحدت، نمایش قدرت مسلمانان و تصویر هویت اصلی امت اسلامی است.

وی افزود: امسال اشتیاق مردم و حضور زودتر از موعد زائران برای حضور در این تجمع بزرگ و جهانی همه سازمان ها و دستگاه ها را غافلگیر کرد، باوجود تلاش دشمن و تبلیغات منفی برای جلوگیری از برگزاری اربعین، هرسال به تعداد عاشقان حسینی افزوده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه اربعین فرصت و توفیقی است که خداوند در اختیار مردم ایلام قرار داده است، یادآور شد: کاهش تخلفات مرزی مانند خروج غیرقانونی از مرز در سال جاری، نشانگر قانون مداری بسیار بالای مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته ناجا، تاکید کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای معرفی اقدامات و عملکرد پلیس به جامعه است که البته نقش مردمی بودن پلیس در سطح کشور در کارنامه درخشان نیروی انتظامی بسیار محسوس است./م

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار