رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان کرمانشاه از کاهش ۱۰ درصدی تصافات فوتی و ۲۱ درصدی تصادفات جرحی در معابر درون شهری کرمانشاه طی شش ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۸۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 09 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار کرد: در نیمه نخست امسال، حدود ۱۷ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان برگ جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد رشد داشته است.

 

وی یادآوری کرد: برخورد پلیس با تخلفات حادثه ساز نیز ۲۲ درصد و تخلفات کلی نیز ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

 

شیری همچنین با اشاره به افزایش ۴۵ درصدی توقیف خودرو‌های متخلف، افزود: توقیف موتورسیکلت‌های متخلف نیز ۹ درصد رشد داشته است، ضمن اینکه در بحث برخورد با موتورسواران نیز با رشد ۲۰ درصدی روبرو بوده‌ایم.

 

رئیس پلیس راهور کرمانشاه ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور، برخورد با خودرو‌های مسافربر شخصی ۶۱ درصد و برخورد با تخلفات کامیون‌دار‌ها ۲۴ درصد رشد داشته است.

 

وی تصریح کرد: در این مدت برخورد با حرکات مارپیچ خودرو‌ها ۴۳ درصد و برخورد با لایی کشی وسایل نقلیه ۱۱ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار