نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اگر امروز می‌بینید چشم دنیا به سخنان مسؤولان نظام است، به واسطه قدرتی است که نیرو‌های مسلح ما در سطح جهان به نمایش می‌گذارند.
کد خبر: ۷۸۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 08 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما با حضور در پادگان آموزشی شهید رجایی مرزبانی نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیداری صمیمانه با فراگیران این پادگان، اظهار داشت: امروز همه شما لشکر قرآن، اسلام، رسول الله (ص) و سید الشهدا (ع) هستیم و عظمت و قدرت شما به واسطه اتکا به عظمت دین اسلام هست.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه بسیار مهم کشور در حفظ ثبات منطقه و جهان، افزود: اگر امروز می‌بینید چشم دنیا به حرکات جمهوری اسلامی و سخنان مسؤولان نظام است، به واسطه قدرتی است که نیرو‌های مسلح ما در مرز‌های کشور و سطح جهان به نمایش می‌گذارند.

وی با تبیین دستاورد‌های عظیم عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، تاکید کرد: دستاورد‌های عظیم نظام در ابعاد مختلف فرهنگی، علمی، نظامی و... با هیچ دوره‌ای از تاریخ این کشور قابل قیاس نیست و باید همگان تلاش کنیم در چهل ساله دوم انقلاب عظمت‌های نهفته نظام و استعداد‌های بالقوه دانشمندان جوان کشور در دنیا آشکار کنند.

وی تصریح کرد: باید قدر و منزلت دوران طلایی جوانی را بیش از پیش بدانید، زیرا جوانی موهبت بی‌تکرار انسان‌ها است وبه فرموده پیامبر اسلام (ص) در قیامت هیچکس قدم از قدم برنمی‌دارد، مگر اینکه در مورد جوانی‌اش از وی سوال شود.

گفتنی است، چقازردی فرمانده پادگان آموزشی شهید رجایی مرزبانی نیروی انتظامی نیز در ادامه طی سخنانی به ارایه گزارش از وضعیت پرسنل و فراگیران و روحیه انقلابی آن‌ها پرداخت، ضمن اینکه گروهی از سربازان به اجرای برنامه سینه‌زنی و مدیحه‌سرایی در مظلومیت شهدای کربلا پرداختند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار