رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه از عزم جدی برای راه‌اندازی بخش پیوند کلیه در این بیمارستان خبر داد و گفت: در تلاشیم که شرایط مطلوب برای تامین تجهیزات، شرایط آزمایشگاهی و مسایل مالی مورد نیاز فراهم شود.
کد خبر: ۷۸۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 08 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، عمل پیوند کلیه دربیمارستان امام رضا(ع) که به‌دلیل نبود پزشک پیوند کلیه مدتی غیرفعال شده بود، اکنون در آستانه از سرگیری فعالیت خود به‌عنوان تنها مرکز پیوند کلیه در استان کرمانشاه است.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه صبح امروز در جلسه با نفرولوژیست‌های این بیمارستان از عزم این بیمارستان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای راه‌اندازی بخش پیوند کلیه خبر داد و اظهار داشت: راه‌اندازی این بخش یکی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است و همه در تلاشیم که شرایط مطلوب برای تامین تجهیزات، شرایط آزمایشگاهی و مسایل مالی مورد نیاز فراهم شود.

حسین عبدی، فلوشیپ پیوند کلیه در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه نیز، گفت: مشکل اصلی ما نبود نفروپاتولوژیست است که با مساعدت دانشگاه این مشکل برطرف و مقدمات کار برای عمل پیوند (هم جسد و هم زنده) را به‌زودی فراهم خواهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار