مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین: تیم 8 نفره دوچرخه سواران استان قزوین برای شركت در مراسم اربعین حسینی، ظهر روز شنبه قزوین را به مقصد مرز چزابه ترك كردند.
کد خبر: ۷۸۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 06 October 2019

دوچرخه سواران قزوینی در مراسم اربعین شرکت می کنند

به گزارش تابناک قزوین،به مناسبت اربعین حسینی و به همت هیأت دوچرخه سواری و جمعیت هلال احمر استان قزوین یک گروه ۸ نفره از دوچرخه سواران تحت عنوان «سفیران صلح و بشردوستی» مسافت ۸۱۵ کیلومتری قزوین تا مرز چذابه را رکاب می زنند .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این رابطه اظهار داشت: این کاروان اولین گروه سفیران صلح و بشر دوستی میباشند که در قالب عقد تفاهم نامه هیأت دوچرخه سواری وجمعیت هلال احمر استان و بر مبنای بندهایی از این تفاهم نامه با نشان هلال احمر و با عنوان سفیران صلح و بشردوستی فعالیت ورزشی می نمایند.

دکتر حسن آصفی با بیان اینكه هدف از این حركت شركت در مراسم اربعین حسینی خواهد بود گفت: سفیران صلح و بشردوستی همسو با سایر عاشقان حسینی این مسیر را ركاب می زنند تا عشق و ارادت خود را با نماد صلح ، نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز و با ورزش به تصویر بکشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: این فعالیت فرهنگی ورزشی در جهت ترویج فرهنگی صلح طلبی در جامعه ، دوری از هر گونه خشونت ، آشنایی مردم با اهداف عالی هلال احمر ، و همچنین تلاش برای ترویج فعالیتهای فرهنگی و ورزشی انجام شده است.

شایان ذکر است ؛ سفر این کاروان با بدرقه حضرت آیت الله عابدینی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه قزوین ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ، رئیس و تعدادی از مسئولان هیأت دوچرخه سواری ، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و مسئولین استانی از مقابل دفتر امام جمعه و در ادامه مرقد امامزاده حسین (ع) و مزار شهدا به سمت مرز چذابه آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار