مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: بیش از 100 جایگاه ثابت و 6 جایگاه سیار عرضه سوخت در استان برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی مهیا شده است.
کد خبر: ۷۸۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ 06 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،فریدون یاسمی امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در راستای اخدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی، اظهار داشت: اقدامات لازماز سوی این شرکت برای میزبانی از زوار عتبات عالیات در استان فراهم شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه ادامه داد: بیش از 100 جایگاه عرضه نفت‌گاز، بنزین موتور و همچنین جایگاه سی‌.ان.جی به صورت ثابت در کنار 6 جایگاه سیار عرضه سوخت در استان برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی مهیا شده است.

وی از راه‌اندازی جایگاه سیار عرضه سوخت نفت‌گاز در ترمینال شهید کاویانی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این جایگاه دو نازله با هدف سوخت‌رسانی به اتوبوس‌های بین شهری حامل زائران کربلای معلی در این پایانه افتتاح شده که توانایی سوخت‌رسانی به تمامی اتوبوس‌های ورودی به این پایانه را دارد.

یاسمی به راه‌اندازی 2 جایگاه دیگر در مرز خسروی اشاره و بیان کرد: یک باب در پارکینگ مقداد و دیگری در پارکینگ مسلم بن عقیل مستقر شده است.

وی تصریح کرد: 2 باب جایگاهی که در مرز خسروی مستقر است بدون سامانه هوشمند است و اصلا بحث سهمیه برای آن‌ها مطرح نیست، اما دیگر جایگاه‌های ثابت و سیار مجهز به سامانه هوشمند هستند.

 

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار