رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بستن منافذ فساد در دستگاه‌های اجرایی یا دستگاه‌هایی که گردش مالی بالایی دارند را یکی از مهم‌ترین اقدامات در پیشگیری از جرائم مالی یا مفاسد اقتصادی دانست و گفت: در مبارزه با فساد با هیچ کسی در هیچ موقعیتی تعارف نمی‌کنیم.
کد خبر: ۷۸۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 06 October 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمانشاه پرویز توسلی زاده ضمن تذکر به مدیران دستگاه‌های اجرایی بر رعایت ماده ۱۳ قانون ارتقاء سلامت اداری و همچنین ماده ۶۰۶ قانون مجازات اسلامی در اعلام فساد‌های مالی بر اجرای دولت الکترونیک، افزایش پاسخگویی، شفاف سازی، شناسایی و آسیب شناسی گلوگاه‌ها و افزایش نظارت‌های هوشمند درون دستگاهی تاکید کرد.

توسلی زاده در این راستا از تعلیق ۶ نفر از کارمندان شهرداری جوانرود (از جمله شهردار سابق جوانرود) و یکی از کارمندان استانداری کرمانشاه به اتهامات مباشرت در دریافت رشوه و دخل و تصرف غیر مجاز در وجوه و امول عمومی به میزان بیش از بیست میلیارد ریال در پی صدور کیفر خواست در راستای اجرای مواد ۵ و ۷ قانون تشدید مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری خبر داد.

رئیس کل دادگستری تصریح کرد در این پرونده پس از انجام تحقیقات مقدماتی برای ۱۸ نفر به اتهامات مالی متعدد تقاضای تعیین کیفر و جبران خسارات وارد شده است.

وی همچنین از برنامه همه جانبه دستگاه قضا در برخورد با مفاسد در راستای صیانت از بیت المال و جلوگیری از تضییع حقوق عمومی خبر داد و خاطر نشان ساخت آنچه امروزه برای همه روشن است عزم جدی و بدون مماشات قوه قضائیه در سراسر کشور برای مبارزه با مظاهر و مصادیق فساد است و قطعا حوزه قضائی کرمانشاه نیز با همین رویکرد وظیفه خود را دنبال می‌کند و با هیچکس در هیچ موقعیتی تعارف نخواهیم داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار