بهزاد باباخانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری به تشریح وضعیت سهمیه و توزیع نوشت‌افزار دانش‌آموزان مدارس همه مقاطع تحصیلی در استان کرمانشاه پرداخت.
کد خبر: ۷۸۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 06 October 2019

 

 

 

 

 

 

 

بهزاد باباخانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: ۱۵ میلیون جلد دفترچه در ابعاد مختلف برای دانش آموزان با مبلغ ۴ هزار و ۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده که از این میزان ۱۳ میلیون برای مدارس آسیب دیده و ۲ میلیون برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در کل کشور اختصاص یافته است.

 وی افزود: از ۱۳ میلیون جلد، ۶.۵ میلیون جلد برای استان های محروم بوده که سهمیه استان کرمانشاه ۷۱۹ هزار جلد بوده و وزارت تحقیقات تحویل آموزش و پرورش داده و تعاونی مصرف فرهنگیان مسئول توزیع این دفترچه ها است.

 مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری تصریح کرد: در بحث مدارس عادی، ما ۷۱۹ هزار جلد سهمیه داریم و در بخش بهزیستی و کمیته امداد ۶۸ هزار جلد که تحویل سازمان های مربوطه شده و باید بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع شود که از ۷۱۹ هزار جلد مدارس عادی فعلا ۱۷۰ هزار جلد تخصیص یافته و منتظریم که تخصیص کامل شود.

 باباخانی خاطر نشان کرد: دفترچه ها در نخستین فرصت با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهرها در بین دانش آموزان سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه اول توزیع شود.

مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری تشریح کرد: برای توزیع، ستاد تنظیم بازار استان تصمیم گرفتند کمیته ای با محوریت آموزش و پرورش و حضور استانداری و چند دستگاه دیگر گرد هم آمده و برای چگونگی توزیع تصمیم گیری کنند. قرار بر این است اولویت توزیع دفترچه ها در بین دانش آموزان با مناطق محروم باشد.

 باباخانی در خصوص زمان تکمیل دفترچه ها در پایان اذعان داشت: چون حجم زیادی دفترچه است و فقط دو سه تولیدی در سطح کشور داریم، ظاهرا فرآیندی زمان‌ بر است ولی به ستاد تنظیم بازار استان قول داده اند همه را تحویل بدهند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار