معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مستقر شدن بیمارستان صحرایی ارتش در مرز خسروی، گفت: این بیمارستان صحرایی آماده خدمات‌رسانی به زائران است. 
کد خبر: ۷۸۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 05 October 2019

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور بازدید از مرز‌های غربی کشورمان و خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) صبح امروز وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به استان کرمانشاه برای بررسی و بازدید از وضعیت پایانه مرزی خسروی، یگان‌های مرزی و خدمات‌رسانی نیرو‌های ارتش به زائران اربعین حسینی؛ راهی مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین شد.

سیاری در بازدید از مرز خسروی از آمادگی موکب رهپویان ولایت ارتش برای پذیرایی از زائران در مرز خسروی خبر داد و با اشاره به مستقر شدن بیمارستان صحرایی ارتش در مرز خسروی، گفت: این بیمارستان صحرایی آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) است.

براساس این گزارش، به همت قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی سه موکب در مرز خسروی و یک موکب در مرز مهران راه‌اندازی شده است.

گفتنی است، دریادار سیاری و همراهان پس از این بازدید از مرز خسروی، عازم مرز مهران شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار