مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: بمناسبت روز جهانی کودک در مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری و نوجوانان واقع در پارک معلم موزه عروسک ها برپا شده است.
کد خبر: ۷۸۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 05 October 2019

 

 

 

 

 

 

 

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی کودک برنامه‌های متنوعی در نظر داریم که از آن جمله می‌توان به موزه عروسک‌ها در پارک معلم کرمانشاه اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد : از امروز ۱۳ مهر ماه برنامه‌های هر روز کودکان و نوجوانان در کلیه مراکز کانون پرورش فکری آغاز و پذیرای کودکان و نوجوانان است .

فتاحی با اشاره به ۱۶ مهرماه که مصادف با روز جهانی کودک است افزود: کلیه مراسم کانون برای همه کودکان و نوجوانان رایگان است و کارگروه کودک و نوجوان تصمیم گرفتند با همکاری میراث فرهنگی بازدید از کلیه مراکز فرهنگی در این روز را برای همه کودکان و نوجوانان رایگان کنند.

به گفته این مسئول،در ۱۴ مهرماه واحد‌های سیار روستایی ما در قالب پیک امید در محله باغ ابریشم ویژه برنامه‌ای دارند، که طی آن برای بچه‌ها مراسمی همچون قصه گویی، بازی، و... خواهد داشت.

فتاحی افزود: ظهر روز ۱۵ مهرماه که هفته نیروی انتظامی است، کودکان و نوجوانان با سرهنگ آمویی در دفتر ایشان دیدار  و از ایشان تقدیر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه در سال ۶۶ بمباران شد و اغلب شهدا کودک و نوجوان بودند تصریح کرد،:چهارشنبه هفدهم ماه ساعت ۹ صبح ویژه برنامه‌ای با عنوان «آینده ساختنی است» جلوی پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه شروع می‌شود و در این برنامه همه اعضای کارگروه کودک و نوجوان حضور دارند.

فتاحی در مورد دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک تصریح کرد: از ۲۱ تا ۲۳ مهرماه جشنواره قصه گویی استانی که به صورت بین المللی در سطح کشور برگزار می‌شود، استان‌های مختلف مشارکت فعال دارند و استان کرمانشاه هم در بخش‌های مختلف استقبال خوبی داشته و تا بحال بیش از ۷۰۰ نفر شرکت کرده اند.

وی گفت: تعدادی از افراد شرکت کننده در جشنواره قصه گویی برگزیده شده و از ۲۱ تا ۲۳ مهر بصورت حضوری در کانون پرورش و فکری واقع در سه راه بیست و دو بهمن قصه‌های خود را می‌خوانند و در روز آخر در مراسم اختتامیه نفرات برتر برای شرکت در مرحله منطقه‌ای معرفی می‌شوند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابراز داشت: با همکاری بهزیستی و میراث فرهنگی قرار است در روز شانزدهم مهر ماه، در تکیه معاون الملک برنامه نقاشی گروهی کودکان را برگزار شود.

وی ضمن اشاره به فیلم «ضربه فنی» که فیلمی از تولیدات کانون پرورش فکری کشور است، اظهار کرد: این فیلم در مجموعه‌های شماره ۲ و ۴ اجرا شده و بچه‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در کنار دیگر کودکان و با تخفیف ویژه می‌توانند از این فیلم دیدن کنند.

فتاحی گفت: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به همکاری با آموزش و پرورش اشاره کرد که دانش آموزان در برنامه‌ها حضور داشته باشند و همه ادارات مرتبط با کودک همکاری کنند مثلا؛ مربیان قصه گوی برتر که در جشنواره‌های مختلف برگزیده شده اند، در مراکز بهزیستی و مدارس استثنایی حضور داشته و برای بچه‌ها قصه بگویند و همچنین از دانش آموزان مدارس استثنایی برای بهره مندی از برنامه‌های کانون دعوت شده است.

وی در پایان تصریح کرد: در روز شانزدهم مهر ماه در مرکز جلیلی که از مراکز قدیمی استان است، دیداری با نماینده، ولی فقیه در استان داشته و همچنین دیدار برگزیده‌های بین المللی نقاشی با استاندار هم از دیگر برنامه‌های ما است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار