رئیس هیات کشتی کرمانشاه:
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه پس از کسب مقام سومی در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور گفت: اگر تیم اصلی استان را به این مسابقات اعزام می‌کردیم، قهرمان می‌شدیم.
کد خبر: ۷۸۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 05 October 2019

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمدحسین محبی با بیان اینکه کرمانشاه طی چندسال اخیر همواره در جایگاه دوم کشتی آزاد قهرمانی کشور ایستاده، اظهارکرد: تیمی که برای مسابقات امسال اعزام کردیم، تیمی کاملا جوان بود و حتی در چند وزن آزادکارانی را اعزام کردیم که برای اولین بار بود به مسابقات کشوری اعزام می‌شدند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد کشتی گیران کرمانشاهی در این مسابقات، افزود: خوشبختانه این مسابقات نشان داد می‌توانیم روی کشتی گیران جوان تازه نفس حساب بازکنیم و آینده کشتی استان را با حضور آنان درخشان ببینیم.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه درخصوص چرایی عدم اعزام کشتی گیران اصلی استان به این مسابقات هم گفت: از آنجایی که یدالله محبی، بهمن تیموری و رضا افضلی سه کشتی اصلی تیم استان به تازگی از مسابقات قهرمانی جهان برگشته‌اند، به دلیل خستگی که داشتند آنها را به این مسابقات اعزام نکردیم.

وی تاکید کرد: اگر ترکیب اصلی خود را به این مسابقات اعزام می‌کردیم، قطعا می‌توانستیم به مقام قهرمانی برسیم.

محبی یادآورشد: در مسابقات سال گذشته جام تختی از استان کرمانشاه شش آزادکار به نیمه نهایی رفتند، درحالی که از مازندران چهار نفر به این مرحله صعود کردند و این نشان از قدرت و ظرفیت کشتی کرمانشاه است.

وی خاطرنشان کرد: برای مسابقات کشتی آزاد جام تختی امسال هم که میزبانی آن احتمالا با کرمانشاه خواهد بود، تلاش می‌کنیم در ترکیب اصلی خود از کشتی گیران جوان استفاده بیشتری کنیم.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان طی روزهای یازدهم و دوازدهم مهر به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد و تیم کرمانشاه پس از استان‌های مازندران و تهران با کسب مدال طلای ارشک محبی و چهار برنز بهروز بهروزی راد، خیرالله قهرمانی، حامد رشیدی و جواد نظری در جایگاه سوم ایستاد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار