ماشاالله ارویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، ضمن ارائه گزارشی از خرید تضمینی گندم و آفتابگردان، از آمادگی خبازی‌ها برای طبخ و تحویل نان به موکب‌ها خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 05 October 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

ماشاالله ارویسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: ما از ۲۵ اردیبهشت امسال فصل خرید تضمینی گندم را در مناطق گرمسیر آغاز کردیم، در ۳۱ شهریور پایان خرید گندم تضمینی اعلام شد، که سرجمع ۵۴۶ هزار و ۵۵۰ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری کردیم و پول کامل کشاورزان را به صورت صد درصد پرداخت کردیم. در حال حاضر در منطقه شیان اسلام آباد غرب بحث خرید تضمینی آفتابگردان مد نظر است که به محض اتمام خرید با کشاورزان عزیز تسویه حساب می‌کنیم.

وی افزود: توزیع آرد خبازی سهمیه استان طبق روال معمول در حال انجام است، در مورد تامین نان زائران و مهمانان استان هم هیچ گونه مشکلی نداریم و مقدمات کار انجام شده است، برای موکب‌هایی که در سطح استان یا آن طرف مرز در حال خدمات دهی هستند بر اساس حواله‌هایی که ستاد عتبات و عالیات تعیین می‌کند، آرد تامین می‌کنیم. 

این مسئول با اشاره به طبخ غذا توسط برخی موکب‌ها تصریح کرد: ما نیاز این موکب‌ها را تامین می‌کنیم در این راستا به تمام مدیرانمان در شهرستان‌ها و اتحادیه خبازان ابلاغ کردیم و سهمیه فوق‌العاده در نظر گرفتیم که تا زمان اعلام نیاز فرمانداری ها، سازمان صنعتی و ستاد قرارگاه اربعین در مرز خسروی طبخ توسط خبازی‌ها را آغاز کنیم و به موکب‌ها تحویل دهیم؛ و به موکب‌ها دارای نانوایی سیار، به میزان نیاز آرد اختصاص می‌دهیم.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی در خصوص میزان آرد تأمینی موکب‌ها عنوان کرد: بر اساس پیش بینی ستاد عتبات و عالیات حدود ۵۰۰ تن آرد در نظر گرفتیم، و در حال حاضر خبازی‌ها شهرستان قصرشیرین بر اساس اعلام نیاز موکب‌ها آماده طبخ نان هستند.

ارویسی در پایان ابراز داشت: در بازدیدی که اخیرا با امام جمعه و فرماندار قصر شیرین در مرز خسروی داشتیم درباره تامین نان و شیفت خبازی‌ها گفتگو کردیم، همچنین آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) اعلام کردیم.

 

#الحسین_یجمعنا

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار