حمید گلی‌پور از برگزاری هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهی‌های زینتی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه همزمان با دهمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری از ۱۴ تا ۱۹ مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۸۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 03 October 2019
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از حضور ۱۳۰ شرکت‌کننده در نمایشگاه «گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهی‌های زینتی همدان» خبر داد.

به گزارش فارس، وی بیان کرد: ۱۳۰ شرکت‌کننده از استان‌های همدان، آذربایجان شرقی، قم، اصفهان، قزوین، خراسان رضوی، سمنان، تهران، البرز، قم و مرکزی در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان خاطرنشان کرد: این شرکت‌کنندگان در زمینه‌های گل و گیاه آپارتمانی، انواع کاکتوس، بنفشه آفریقایی، خاک، کود، سم و بذر، گیاهان دارویی، معماری سبز، تجهیزات گلخانه ای، تکثیر و پرورش ماهیان زینتی به ارائه کالا و خدمات می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه واحد‌های هدایا، کادو و یادگاری متنوعی از کشور در این نمایشگاه حضور دارند گفت: محصولات این واحد‌ها شامل صنایع دستی، مجسمه، تابلو‌های تزئینی، باکس‌های نوری، محصولات فرهنگی و آموزشی است.

گلی‌پور با تاکید به اینکه این نمایشگاه با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد دوستدار محیط زیست برگزار خواهد شد افزود: ایام برگزاری نمایشگاه، برنامه‌های متعدد آموزشی توسط این نهاد‌ها اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: در روز پایانی غرفه‌های برتر که مشخصه‌های زیست محیطی را بهتر رعایت کرده باشند، معرفی و هدایایی به آن‌ها تقدیم خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار