رئیس هیات شنا استان کرمانشاه گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، امسال برای اولین بار در لیگ برتر شنا رده سنی 13 و 14 سال به بالا حضور خواهیم داشت.
کد خبر: ۷۸۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 03 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک  به نقل از ایسنا،پیمان جاویدان، کرمانشاه را یکی از قطب‌های شنای کشور در رده سنی پایه دانست و اظهارکرد: در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر شنا هم که اخیرا به میزبانی کرمانشاه برگزارشد، تیم رده سنی پایه استان با کسب 25 مدال رنگارنگ در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت.

وی بابیان اینکه زمینه‌های لازم برای حمایت و پشتوانه سازی از این استعدادها در کرمانشاه وجود دارد، گفت: برای اینکه بتوانیم در حد توان هیات از استعدادهای شنای استان حمایت کنیم، تمامی امکانات و استفاده از تایم‌های استخر را برای آنها رایگان کرده‌ایم.

رئیس هیات شنا استان ادامه تحصیل و اشتغال را مهمترین عوامل فاصله گرفتن استعدادهای برتر شنا از این رشته در آینده دانست و گفت: متاسفانه این مشکل نه در هیات شنا، بلکه در اکثر رشته‌های دیگر وجود دارد که استعدادهای برتر رده های پایه زمانی که وارد دوران بزرگسالی می شوند، دیگر ورزش را دنبال نمی‌کنند، چراکه برای آنها گردش مالی چندانی ندارد و آن را وقت تلف کردن می‌دانند.

وی در ادامه از برنامه ریزی برای حضور تیم شنا کرمانشاه در مسابقات لیگ برتر رده سنی 13 و 14سال به بالا خبرداد و افزود: با حمایت‌هایی که مدیرکل ورزش و جوانان استان از این رشته دارد، در نظر داریم امسال برای اولین بار در تاریخ شنای استان در لیگ برتر شنا شرکت کنیم.

جاویدان درخصوص زمان برگزاری مسابقات این لیگ هم گفت: هنوز فدارسیون شنا زمان برگزاری مسابقات لیگ را مشخص نکرده، اما ما آمادگی خود را اعلام کرده‌ایم.

وی در ادامه از ماده 88 واگذاری اماکن دولتی به بخش خصوصی به عنوان یک معضل برای هیات‌های ورزشی یاد کرد و گفت: این ماده ورزشی باعث شده تا برای استفاده از استخرها مجبور به پرداخت هزینه باشیم و از سوی دیگر تایم‌های رایگانی که در اختیارمان قرار داده‌اند، کافی نیست.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار