مرتضی سلیمانی با بیان اینکه روزانه به طور میانگین ۴۰ تا ۵۰ مورد با آتش نشانی اسدآباد تماس گرفته می‌شود که ۵۰ درصد تماس‌ها مزاحمت تلفنی است، عنوان کرد: از ۴۰ تا ۵۰ مورد تماس تلفنی روزانه با آتش نشانی شهر، تعداد ۴ تا ۵ مورد منجر به مأموریت عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۷۸۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 01 October 2019
رئیس سازمان آتش نشانی اسدآباد از مردم درخواست کرد در زمان مأموریت‌های عملیاتی آتش نشانان حداکثر همکاری را با پرسنل عملیاتی در حین مأموریت داشته باشند و به جای تجمع و گرفتن عکس اجازه انجام مأموریت را به همکاران بدهند.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال آتش نشانی شهرستان تعداد ۲۸۰ مورد مأموریت عملیاتی انجام داده که بیشتر این مأموریت‌ها در رابطه با اطفاء حریق بخش کشاورزی به تعداد ۹۸ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه اطفاء حریق منازل مسکونی شهری، امدادونجات، برق گرفتگی، انفجار گاز و تصادفات جاده‌ای از دیگر مأموریت‌های عملیاتی همکاران آتش نشانی شهر اسدآباد در ۶ ماهه نخست امسال بوده است، افزود: آتش نشانی اسدآباد دارای ۱۶ نفر پرسنل بوده که از این تعداد ۱۵ نفر پرسنل عملیاتی هستند.

سلیمانی با اشاره به ساختمان شماره ۲ آتش نشانی شهر اسدآباد خاطرنشان کرد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد برای تکمیل، اتمام و تجهیز نیازمند اعتباری افزون بر ۵ میلیارد تومان بوده که در صورت اختصاص این اعتبار طرح فوق در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، اما متأسفانه کمبود اعتبار موجب تأخیر و تعلل در تکمیل و اتمام این پروژه بوده است و به طور قطع افتتاح ساختمان آتش نشانی دوم اسدآباد برای این شهرستان ضرورت دارد.

وی در ادامه تعداد خودرو‌های آتش نشانی اسدآباد را ۴ دستگاه شامل ۳ دستگاه خودروی سنگین و یک دستگاه نیمه سنگین برشمرد و گفت: آتش نشانی اسدآباد نیازمند خودرو‌های جدید از جمله خودرو‌های پیشرو و یک دستگاه نردبان خودروی نردبان هیدرولیکی برای ساختمان‌های و آپارتمان‌های بلند جهت اطفاء حریق است که این امر بخش زیادی از نیاز‌های این آتش نشانی را مرتفع خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار