رضا سلیم ساسانی در گفتگو با تابناک:
رضا سلیم ساسانی از اقدامات اتاق اصناف برای استقبال از اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 28 September 2019

 

 

 

 

 

 

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه خصوصا بازاری‌ها از دیر باز خادمان امام‌حسین (ع) و میزبانان نیکو برای زوار ایشان بودند، امسال هم مانند سال‌های گذشته اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مشغول به کار هستند.

 وی افزود: قرار بر این است که موکب راه اندازی کنیم یا کمک‌های مردمی، اتحادیه‌ها و اصناف را به ستاد عتبات عالیات و کسانی که در مرز خسروی قصد راه اندازی موکب دارند برسانیم. قطعاً اتاق اصناف و بازار کرمانشاه در این امر خیر دست به کار و در خدمت زوار گرامی خواهد بود.

 سلیم ساسانی در خصوص حوزه فعالیت‌ها اتاق اصناف خاطر نشان کرد: حوزه فعالیت ما بیشتر مواد غذایی است، در حوزه خدمات هم ما یک صنف کار‌های امدادی، و برای ماشین‌ها در حوزه نظارت بازرسی اصناف فعالیت می‌کنیم.

 وی در پایان اظهار داشت: تنظیم بازار بزرگ اصناف در روز‌های آینده تشدید بازرسی بیشتر در محل‌های خارج از چارچوب شهر انجام می‌دهد، به طور کلی در این مسیر هستیم که اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی با تمام توان در خدمت زوار باشند، همچنین موکب ما امسال برای اولین بار به همت همکاران در ستاد بازسازی عتبات راه اندازی می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار