معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از توزیع بیش از ۱۰ هزار حلقه لاستیک در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 26 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد حسنی اظهار داشت: در ۶ ماه سالجاری از تاریخ یک فروردین لغایت ۳۱ شهریور ماه ۹۸ در استان ایلام بیش از ۱۰ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی در استان ایلام توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت حواله ۹ هزار ۱۴۴ حلقه لاستیک در ایلام صادر شده است، بیان کرد: تاکنون بیش از ۹۱ درصد سهمیه لاستیک در استان ایلام جذب و در اختیار رانندگان قرار داده شده است. 

وی گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک ناوگان سنگین و نیمه سنگین ۱۸ هزار و ۹۶۰ حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف استان ایلام توزیع شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد یادآور شد: عمده لاستیک‌های توزیع شده دولتی در استان در سایزهای مختلف ۱۲-۲۴، ۳۸۵ و ۳۱۵ ناوگان سنگین و نیمه سنگین است که بر اساس ضوابط قانونی مصوب در کارگروه تنظیم بازار کشور و استان در اختیار رانندگان ناوگان سنگین و نیمه سنگین قرار گرفته است.

وی افزود: در تامین لاستیک برخی از انواع وسایل نقلیه نظیر وانت بارها و مینی بوس ها با کمبود مواجه می باشیم که با همکاری و هماهنگی صنعت و معدن و تجارت در حال پیگیری و تهیه این لاستیک‌ها به استان ایلام هستیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار