استاندار کرمانشاه تلاش و برنامه ریزی مسئولان برای ایام اربعین حسینی را نوعی دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۷۸۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 23 September 2019

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند  اظهار داشت: رئیس قرارگاه ویژه ستاد اربعین در مرز خسروی از زحمات همه مسئولین به نیکی یاد می‌کنند، اگرچه اینجا بعضی گلایه مندی‌ها را مطرح کنند، معنایش این است که دوستان به صورت ویژه پای کار هستند این پای کار بودن را به‌صورت مضاعفی بایستی در نظر گرفت.

 وی با تاکید بر اهمیت بازگشایی مرز خسروی خاطر نشان کرد:یک حلاوت و شیرینی بین زائرین و مردم برقرار شده است، اینکه ما این حلاوت را بیشتر کنیم به برنامه ریزی مسئولین توانمند حاضر در این جلسه بستگی دارد. باید تلاش کنیم که این حلاوت به کام مردم دو چندان شود.

 بازوند افزود: در اربعین امسال بیشترین نقد‌ها بر ماست. مرز خسروی و عملکرد ما با مرز شلمچه یا مهران مقایسه می‌شود. اگر شرایط مناسب باشد که معتقدیم به لحاظ زیرساختی با توجه به بازدیدی هم که از مهران داشتم در شرایط بسیار مناسب تری است. عملکرد بهتری خواهیم داشت.

 وی در پایان تصریح کرد: ما نیازمند یک برنامه ریزی هستیم و مسئولین بایستی در این راستا با رئیس قرارگاه مرکزی در خسروی همکاری جدی داشته باشند. با توجه به اینکه در ایام دفاع مقدس هم هستیم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه رزمندگان و شهدای دوران دفاع این کار هم جزئی از دفاع مقدس است باید همت کنیم که میزبانان خوبی برای زوار اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار