رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان با اشاره به انتقال ۱۰۰ مدرسه کانکسی به مناطق عشایری صعب‌العبور استان، گفت: این کانکس‌ها در اختیار دانش‌آموزانی که در مدارس کپری، چادری یا زیر درخت درس می‌خوانند، قرار داده می‌شود.
کد خبر: ۷۸۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 23 September 2019

حمید قنبری اظهار کرد: با توجه به دستور سریع استاندار و تاکید و هماهنگی بین مدیر آموزش و پرورش خوزستان و مدیر سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تصمیم گرفته شد که بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان و باتوجه به برچیده‌ شدن مدارس کانکسی در مناطق شهری، روسای ادارات آموزش و پرورش استان، کانکس‌های مازاد را در اختیار آموزش و پرورش عشایری استان قرار دهند.

 وی افزود: این کانکس‌ها را در مناطق صعب العبور و در اختیار دانش آموزانی که سرپناهی ندارند و در مدارس کپری، چادری یا زیر درخت درس می خوانند، قرار می دهیم.

 رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان ادامه داد: پیش بینی می‌شود ۲۰۰ کانکس مازاد وجود داشته باشد و برآورد ما این است که بتوانیم حداقل از ۱۰۰ کانکس برای دانش آموزان عشایری استفاده کنیم.

 قنبری در پایان گفت: با توجه به دستور سریع استاندار، باید تا ۳۱ شهریور کانکس‌های مازاد را به مناطق عشایری انتقال دهیم. بخشی از هزینه نقل و انتقال کانکس‌ها را نیز مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تقبل کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار