دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری برنامه فرهنگی در کرمانشاه در این هفته خبر و برنامه های این هفته را شرح داد.
کد خبر: ۷۸۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 19 September 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه در نشست خبری حفظ آثار دفاع مقدس، مراد علی محمدی گفت: اگر بخواهیم جنگ را در استان و کشور مرحله بندی کنیم در بیشتر اسناد و کتب مربوط به دفاع مقدس جنگ به چهار مرحله تقسیم شده که استان کرمانشاه به عنوان دومین استان جنگی کشور، یکی از مراحل را شامل می شود.

وی خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه در طول مرز ۱۳۷۱/۲ کیلومتر با دشمن روبه شد و در مقابل هجوم وحشیانه ارتش بعثی عراق مقاومت کرد.

محمدی در راستای برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس لیست کلی برنامه‌ها را اعلام و اذعان داشت: رئوس کلی برنامه ها شامل مراسم سان و رژه نیرو‌های استان ۸ صبح ۳۱ شهریور در بزرگراه حضرت امام خمینی (ره)، گل باران و عطر افشانی مزار شهدا و حرم‌ شهدای گمنام سطح استان در تاریخ چهارم مهرماه ساعت ۱۱ صبح برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمانشاه در روز هفتم مهرماه در ۱۴ شهرستان به تعداد ۲۰۱۳ نفر برگزار می شود؛ همچنین رونمایی از سه عنوان کتاب دفاع مقدس، مراسم کوه پیمایی خانوادگی در شهر کرمانشاه در تاریخ ۵ مهرماه واقع در پارک کوهستان، مراسم گردهمایی زنان دفاع مقدس ۴ مهر در شهرستان گیلان غرب، نواختن زنگ ما پیروزیم در مدارس سطح استان همراه با سخنرانی پیشکسوتان دفاع مقدس یکم مهرماه، از دیگر برنامه‌های تعیین شده‌ی هفته دفاع مقدس در استان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار