رئیس کل خزانه کشور:
دکتر اکرمی معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رییس خزانه کشور گفت: اعتبارات جاری و هزینه ای ابلاغ شده به استان در اسرع وقت تخصیص داده می شود.
کد خبر: ۷۷۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 14 September 2019

 به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی با دکتر اکرمی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل خزانه کشور دیدار کرد و با اشار به بالا بودن هزینه های جاری در سیستان و بلوچستان به دلیل بعد مسافت و کمبود زیرساخت ها و بالارفتن نرخ خدمات، تخصیص به موقع اعتبارات هزینه ای استان را خواستار شد.

وی با بیان برنامه ها و طرح های متعدد در دست اجرا و همچنین توجه دولت، مسوولان و بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد و خیرین به رفع مشکلات استان، تخصیص به موقع بودجه های هزینه ای و جاری استان را در جهت حفظ و افزایش انگیزه کارکنان و پرسنل اداری و اجرایی ضروری دانست.

استاندار به فاصله شاخص های استان نسبت به میانگین کشور اشاره کرد و رسیدن به سطح میانگین کشوری در شاخص های مختلف و اجرای چند پروژه بزرگ ملی استان را از اولویت های استان بر شمرد.

موهبتی افزود: خوشبختانه با توجه مسوولان نظام و همت خیرین و بخش خصوصی و پی گیری های انجام شده و فعال شدن مجدد کسب و کارها، امید به استان بازگشته و شور و نشاط در بین مردم جاری شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط استان، تقویت شرکت ها و پیمانکاران بومی را لازمه توسعه استان دانست و سرمایه گذاری در حوزه نیروی انسانی و زیرساخت مدیریتی را توسعه در بخش خصوصی بیان کرد و خواستار همکاری لازم دستگاه های اجرایی در جهت باز شدن فضای فعالیت و شکوفایی برای بخش خصوصی استان شد.

دکتر اکرمی معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رییس خزانه کشور، با تایید شرایط و تفاوت نرخ خدمات و هزینه ها در سیستان و بلوچستان و بیان رویکرد مثبت و آمادگی در جهت توسعه و بالندگی استان، گفت: اعتبارات جاری و هزینه ای ابلاغ شده به استان در اسرع وقت تخصیص داده می شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی هم در این نشست با اشاره به ضرورت ارایه گزارش توجیهی و فنی در خصوص طرح ها و شرایط خاص، حضور استاندار را در برخی نشست های تخصصی مرتبط با استان در مرکز از جمله مناقصه های بزرگ و انتخاب پیمانکار، برای توضیح و توجیه تصمیم گیران موثر دانست.

اکرمی گفت: در صورت ارایه گزارش اعتبارات ابلاغ شده، اعتبارات معوق مانده در اسرع وقت به استان تخصیص داده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار