شهردار کلیشادوسودرجان از بازدید آتش‌نشانان این شهرداری از وضعیت ایمنی مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 14 September 2019

حامد اخگر با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، ایستگاه  آتش‌نشانی شهرداری کلیشادوسودرجان تمهیداتی را برای ایمنی واحدهای آموزشی در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: از همه مدارس، مهد کودک‌ها، معابر اطراف مدارس و امکانات آموزشی توسط کارشناسان آتش‌نشان بازدید و توصیه‌های لازم داده شده است. 

شهردار کلیشادوسودرجان خاطرنشان کرد: تاکنون از ۵۰ مدارس و مهد کودک شهر و همه مساجد، امامزاده‌ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی بازدید شده است.

اخگر با بیان اینکه رعایت اصول ایمنی بخش مهمی از فرهنگ شهرنشینی است، گفت: در مرحله نخست این طرح تا قبل از شروع سال تحصیلی از همه مدارس و امکانات آموزشی بازدید شد و در مرحله دوم با آغاز سال تحصیلی کارشناسانان آتش‌نشانی با حضور در مدارس و  آموزش نکات ایمنی و اطفاء حریق به دانش‌آموزان، آن‌ها را با مقدمات اطفاء حریق و شیوه استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی آشنا می‌کنند.

وی تأکید کرد: افزایش ساعات و جلسات آموزش عمومی ایمنی علاوه بر کاهش هزینه خدمات ایمنی در شهر، باعث ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان شده و وقوع حوادث غیرمترقبه را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

منبع: ایمنا

برچسب ها: مدارس ، ایمنی ، آتش نشانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار