کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار دالاهو از اقدامات ستاد مدیریت و ساماندهی اربعین برای تسهیل سفر زوار عتبات عالیات در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 11 September 2019

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن قدردانی از خدمات استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه با کمک مجموعه‌های ذی مدخل شورای تامین استان و نماینده‌های مجلس، مرز با قدمت خسروی بازگشایی شد و تلاش همه‌ی عزیزان موجب شد پای زوار عتبات عالیات در حوزه کرمانشاه تا خسروی باز شود.

 

وی در خصوص برنامه‌های پیش روی فرمانداری دالاهو به عنوان رئیس ستاد مدیریت و ساماندهی زائرین اربعین حسینی در این شهرستان اظهار کرد: طبیعتاً تصمیمات متمرکز در استانداری هست و همگام و هماهنگ با آنچه که در جلسات متعدد به ریاست استاندار بوده انجام می‌شود، در این راستا با کمک راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جاده‌ها کسری تابلو‌های لازم را نصب کردیم و تابلو‌های تخریب شده هم در حال بازسازی هستند.

 

فرماندار دالاهو تصریح کرد: در مسیر ما روکش آسفالت در حدود ۱۰ کیلومتر و شانه سازی‌ها در حال انجام است، قسمت‌هایی از جاده‌ها که به نوعی بر اثر تردد کامیون‌های حامل محموله‌های وارداتی و صادراتی آسیب دیده اند در حال اصلاح و امنیت کاملا برقرار است.

 

محمدی با اشاره به احداث موکبی بزرگ در ورودی شهر دالاهو افزود: آموزش و پرورش، مراکز مذهبی، برادران خوب اهل حق و مساجد، آمادگی کامل دارند که از زوار پذیرایی کنند؛ مجموعه‌های دولتی هم کاملا آماده هستند و امیدوارم که بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای زوار عزیز باشیم.

 

وی همچنین در ارتباط با مرکز فوریت‌های منطقه سرمیل تصریح کرد: این مرکز آمادگی کامل برای خدمات دهی به زائرین اباعبدالله الحسین را دارد و تلاش مجموعه‌ی شهرستان بر این است که هر چه زودتر زیر ساخت‌های لازم فراهم شود.

 

محمدی در پایان از همه‌ی مسئولین و تلاشگران عرصه‌ی خبری برای پوشش دهی اخبار اربعین شهرستان‌ها تشکر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار