محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در شیراز از ۷ صبح اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۷۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 08 September 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رییس پلیس راهور استان فارس گفت: تمهیدات ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۷ صبح در خیابان های منتهی به حرم های مطهر حضرت احمدبن موسی و سید علاء الدین حسین (ع) اجرا می شود.
سرهنگ مصطفی عباسی افزود: در این دو روز از ورود خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت به این محدوده ها جلوگیری و در صورت پارک بودن به پارکینگ منتقل می شود.
وی تصریح کرد: محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای میدان شهرداری به سمت خیابان پیروزی، مسیر خیابان توحید به سمت تقاطع مشیر، مسیر خیابان لطفعلی خان زند از تقاطع مشیر به سمت تقاطع پیروزی، خط ویژه خیابان لطفعلی خان زند از تقاطع غدیر به سمت تقاطع پیروزی، خط ویژه خیابان حضرتی جنوبی از تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاهچراغ (ع)، تقاطع پیروزی به سمت حرم شاهچراغ (ع) (خیابان ۹ دی) اعمال می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس اظهارداشت: در مسیرهای سه راه آستانه در بلوار سیبویه به سمت حرم سید علاء الدین حسین (ع)، سه راه آستانه در بلوار زینبیه به سمت حرم سید علاء الدین حسین (ع)، بلوار نواب صفوی به سمت دارالرحمه، بلوار ابوذر غفاری به سمت دارالرحمه و مسیر تقاطع دروازه کازرون به سمت تقاطع مشیر ممنوعیت های ترافیکی اجرا می شود.
سرهنگ عباسی، از شهروندان خواست برای رفت و آمد در این مسیرها از وسیله های حمل و نقل عمومی تدارک دیده شده استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار