مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: بر اساس تفاهم نامه و سهمی که در زمینه اشتغال زایی برای این بانک تعریف شده است امسال 41 میلیارد ریال به امر اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد اختصاص خواهد یافت.
کد خبر: ۷۷۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 05 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ ضیاء رضایی در دیدار با مدیر امور شعب بانک رفاه استان ایلام اظهار داشت :بر اساس تفاهم نامه و سهمی که در زمینه اشتغال زایی برای این بانک تعریف شده است امسال 41 میلیارد ریال به امر اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این اعتبار حدود شش برابر تسهیلات اختصاص یافته این بانک در سال گذشته است افزود: این میزان اعتبار صرف ایجاد حدود 110 شغل خواهد شد و هم اکنون نیز برای این تعداد مددجوی جویای کار تشکیل پرونده شده و در مرحله ضامن گیری هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: سال گذشته نیز تعداد 39 شغل با مشارکت بانک رفاه ایلام برای مددجویان این استان ایجاد شد و مبلغ هفت میلیارد ریال اعتبار قرض الحسنه در این زمینه تخصیص داده شد.

رضایی با سپاس از همکاری های بانک رفاه ایلام در زمینه همکاری در ایجاد اشتغال برای نیازمندان استان گفت: امیدوارم این همکاری ها در اینده نیز ادامه داشته باشد.

وی با توجه به وجود مشکلاتی در زمینه ضمانت گیری وامهای پرداختی به مددجویان گفت: انتظار داریم در این زمینه همکاری های بیشتری صورت گیرد و این مشکلات برطرف شود.

مدیر امور شعب بانک رفاه استان ایلام نیز در این نشست گفت: کمیته امداد در زمینه کمک رسانی به مددجویان و نیازمندان خدمات همه جانبه ای دارد که ایجاد اشتغال برای مددجویان از مهم ترین این اقدامات است.

هوشنگ حقیقی پاک تصریح کرد:مشارکت در زمینه ایجاد اشتغال برای نیازمندان یکی از تعهدات بانک رفاه بوده و انجام این تعهدات یکی از افتخارات بانک رفاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار