فرماندار شهرستان گیلانغرب از اختصاص ۲۱ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی این شهرستان در سال ۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۷۷۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 04 September 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، کوروش محمودیان در جلسه شورای اداری شهرستان از اختصاص ۲۱ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی این شهرستان در سال ۹۸ خبر داد و گفت: این اعتبار برای اجرای ۱۰۵ پروژه از محل اعتبارات استانی و متوازن اختصاص یافته است که نسبت به سال ۹۷ حدود ۲۰% افزایش یافته است.

وی با اشاره به بازسازی مناطق زلزله­ زده اظهار داشت: از مجموع ۴۰۸۵ واحد مسکونی تخریبی تاکنون عملیات احداث ۳۸۲۰ واحد پایان یافته است تأکید نمود کار تکمیل واحد‌های باقیمانده بایستی تا آبانماه سالجاری به اتمام برسد.

محمودیان از اختصاص ۴۵ میلیارد تومان اعتبار ملی برای احداث جاده زله زرد در سالجاری خبر داد و گفت: ۱۱۰۴۰ واحد مسکونی آسیب دیده نیز تماماً مرمت گردیده اند.

سلیمانی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه نیز در سخنانی با تأکید بر ضرورت تلاش مدیران به منظور جلب رضایت مردم و ارتقاء دلبستگی و امیدواری بیشتر گفت: همه وظیفه داریم تلاش کنیم با خدمت رسانی مناسب مردم را به نظامی که حاصل خون هزاران شهید است هرچه بیشتر امیدوار نماییم.

وی با اشاره به سیاست دولت مبنی بر استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان گفت: از مجموع ۷۶ دستگاه اجرایی استان در حال حاضر ۴۱۷ عنوان از پست‌های مدیریتی در اختیار بانوان قرار دارد.

امام جمعه گیلانغرب نیز در سخنانی با تسلیت ایام محرم، عاشورا را الگویی برای ایستادگی، مقاومت، شهادت و ماندن در راه خدا بیان نمود.

در پایان با قدردانی از زحمات فرهاد همتی، خانم شیدا نوربخش بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گیلانغرب معرفی گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار