حسین آتشکاری در گفتگو با تابناک:
مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه ای کرمانشاه از ارائه انواع خدمات مخابراتی به زوار اباعبدالله الحسین در ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۷۷۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 03 September 2019

خدمات مخابراتی در اختیار زوار اباعبدالله حسین(ع)

حسین آتشکاری در گفتگو باخبرنگار تابناک کرمانشاه، گفت:انواع خدمات مخابراتی از جمله تعویض و ارتقای سیمکارت، پوشش دهی آنتن و اینترنت رایگان را در ایام اربعین در اختیار زوار قرار خواهیم داد. 

 وی خاطر نشان کرد: با توجه به بازگشایی مرز خسروی، مخابرات منطقه ای کرمانشاه برای زائرین حرم امام حسین (ع) تمهیداتی فراهم کرده و این امکانات و تجهیزات مخابراتی در مسیر راه زائرین قرار خواهد گرفت و از شهرستان کنگاور شروع شده و تا نقطه ی صفر مرزی ادامه خواهد داشت.

 مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه ای تصریح کرد: برنامه به این شکل است که همگام با بقیه ارگان ها و ادارات، مخابرات هم نقش عمده ای در ایجاد بستر مناسب ارتباطی چه از نظر پوشش دهی آنتن موبایل، چه فراهم آوردن بسته اینترنت برای زائرین دارد.

آتشکاری افزود: ما در موکب هایی که بعدها محل دقیق آنها مشخص خواهد شد، دفاتر پیشخوان دولت به عنوان نماینده قرار خواهیم داد تا در بحث تلفن همراه و خدماتی شامل تعویض سیم کارت و ارتقای آنها از 3G به 4G و ارائه ی خدمات دیگر مانع  از بروز مشکلات مخابراتیبرای زائرین شود.

وی در پایان تاکید کرد: خدمات وای فای و اینترنت رایگان و تلفن های همگانی هم در اختیار زائرین اباعبدالله الحسین (ع) قرار خواهد گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار