معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان:
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه از کشت‌های گلخانه‌ای در استان حمایت می‌شود، گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های گلخانه‌ای در خوزستان گامی به سوی امنیت غذایی و رونق تولید در کشور است و می‌تواند تامین کننده نیازها در این زمینه باشد.
کد خبر: ۷۷۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 04 September 2019

محمد قاسمی نژاد با اشاره به بهره‌برداری از سه طرح باغبانی در هفته دولت اظهار کرد: در راستای کشاورزی پایدار و رونق تولید استان سه طرح باغبانی در خوزستان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی یک طرح نیز آغاز شد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه‌های گلخانه‌ای در خوزستان گامی به سوی امنیت غذایی و رونق تولید در کشور است و می‌تواند تامین کننده نیازها در این زمینه باشد، افزود: در این راستا و در هفته دولت یک پروژه گلخانه سبزی صیفی در شهرستان دزفول به مساحت ۹ هزار و ۳۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: همچنین پروژه کشت گیاهان دارویی در شهرستان دزفول به مساحت ۲۵ هکتار با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۲ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید. یک پروژه کشت گیاه دارویی آلوئه ورا نیز در این شهرستان به مساحت 500 متر مربع و با اعتبار ۸۳۶ میلیون ریال افتتاح شد.

قاسمی نژاد از آغاز احداث گلخانه در شهرستان هفتکل به مساحت ۴ هزار متر مربع و با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۶ نفر به طور مستقیم و ۳۱ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات کم بهره به متقاضیان طرح‌های گلخانه‌ای خاطرنشان کرد: تسهیلات ارائه شده بدون محدودیت است و در راستای استفاده بهینه از آب و سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی از کشت‌های گلخانه‌ای در استان حمایت می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: گلخانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار