علی اسدی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: در تابستان امسال هیچگونه خاموشی در شبکه‌های برق استان اعمال نشد.
کد خبر: ۷۷۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 31 August 2019

علی اسدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، گفت: در سال گذشته به دلیل اعمال خاموشی‌ها و قطعی برق در سراسر کشور وزارت نیرو برنامه ۰۹۸ را در دستور کار قرار داد و تصمیم گرفت در تابستان سال جاری هیچگونه خاموشی در سطح کشور اعمال نشود. 

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای اظهار کرد: اجرای این برنامه از جنبه‌های مختلف بسیار سنگین بود و شرکت برق منطقه‌ای غرب نیز با احداث و توسعه نیروگاه‌ها و احداث شبکه‌های انتقال و توزیع، برنامه ۰۹۸ را عملیاتی کرده است.

اسدی افزود: یکی از اقدامات این شرکت برای تحقق این برنامه، نیروگاهی را در شهرستان اسلام آباد غرب به شبکه برق استان اضافه کرد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تا پایان سال ۹۷ توانستیم ۹۵ درصد برنامه را محقق سازیم و تاکنون یک مورد خاموشی در سطح استان نداشتیم که این هم یک نقطه قوت برای وزارتخانه است.

 مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با بیان اینکه استان کرمانشاه جز استان‌هایی بوده که در فصل گرما هیچگونه خاموشی نداشته است گفت: به دلیل توسعه نیروگاه‌ها در استان، احداث شبکه‌های انتقال و بهینه سازی شبکه‌ها و همراهی و همکاری مردم امسال در سطح استان خاموشی‌ها اعمال نشد.

اسدی اضافه کرد: استان کرمانشاه به دلیل مدیریت مصرف برق از استان‌های موفق کشور بود و به طور مستمر نمودار مصرف این استان در حوزه نمودار سبز قرار داشت.

وی در پایان گفت: در سال گذشته ۵ درصد افزایش مصرف داشتیم، اما در تابستان سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تنها یک درصد افزایش ثبت شد و این بیانگر همراهی و همدلی مردم در مصرف برق است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار