سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری ایلام؛
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری ایلام با اشاره به اینکه بازنشستگان استان نیازمند ایجاد خانه امید هستند گفت: تمام تلاش خود را برای پیگیری ایجاد خانه امید از طریق استاندار، رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهردار و سایر مسئولین به کار خواهیم گرفت.
کد خبر: ۷۷۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ 30 August 2019

: ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، روز تجلیل از زحمات شایسته و ارتقاء جایگاه رشد و تعالی منزلت اجتماعی بازنشستگان است.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری استان ایلام گفت: بازنشستگان در بهترین ایام زندگی خود، خدمات بی منت به مردم انجام دادند، لذا تکریم و قدردانی از آنان رسالت همه مدیران و مسئولین است.

وی از راه اندازی تورهای سیاحتی و زیارتی در قالب طرح در خانه نمانیم اشاره کرد و گفت: ۷۵۰ هزارتومان برای بازنشسته و همسر وی به عنوان یارانه سفر بازنشستگانی که از تورهای مذکور که از طریق شرکت های زیر مجموعه پرشین گلف به سفر اعزام می شوند، تعلق خواهد گرفت.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری ایلام به صدور کارت شناسایی منزلت جهت استفاده بازنشستگان از مراکز اقامتی و موزه ها اشاره کرد و گفت: با استفاده از این کارت، بازنشستگان می توانند از خدمات صندوق استفاده کنند.

فیضی نژاد گفت: بیمه عمر و حوادث بازنشستگان با حمایت و مساعدت دولت در حال ادامه دادن و خدمت رسانی به بازنشستگان است.

فیضی نژاد از افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری به مبلغ ۷ میلیون تومان خبر داد و گفت: پرداخت وام قرض الحسنه ضروری به بازنشستگان از محل اعتبارات خدمات رفاهی با رویکرد رفع نیازهای ضروری و مرتفع کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی بازنشستگان با اقساط ۳۶ ماهه از مهرماه پرداخت خواهد شد.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری ایلام با اشاره به اینکه  بازنشستگان استان نیازمند ایجاد خانه امید هستند گفت: خانه امید خدمت رسانی های مختلفی به بازنشستگان را انجام خواهد داد.

وی با توجه به عدم خانه امید در استان، تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای پیگیری ایجاد خانه امید از طریق استاندار، رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهردار و سایر مسئولین به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم در استان چنین مرکزی را برای فعالیت های اجتماعی و فرهنگی بازنشستگان در پارک مرکزی شهر ایلام درنظر بگیریم تابازنشستگان استان از وجود خانه امید بی بهره نمانند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسین احمدنژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
ضمن عرض سلام خدمت شما عزیزان اینجانب الآن ده ماه است که بازنشسته شدم و نیاز مبرم به وام ضروری بازنشستگی کشوری دارم واقعا نیاز دارم گفتن که کمتر از یک سال بازنشستگی وام تعلق نمیگیرد محض رضای خدا کاری کنید که به ما وام بازنشستگی کشوری بدهن با کمال تشکر از زحمات شما
حسین احمدنژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
ضمن عرض سلام ترا به خدا پول مرخصی بازنشستگان کشوری را پرداخت کنید نمیدانیم به کی بگیم به کجا مراجعه کنیم الآن یک سال است که بازنشسته شدم هنوز پولم را ندادن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار