مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آغاز توزیع 2 هزار بسته لوازم خانگی "طرح مهرانه" هلال احمر بین سیل زدگان استان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 29 August 2019

دکتر علی خدادادی در حاشیه آغاز اجرای «طرح مهرانه» در مجتمع امداد و نجات جنوب غرب کشور در اهواز اظهار کرد: وقوع سیل ویرانگر فروردین ماه امسال علاوه بر خسارات فراوان به بخش های مختلف زیرساختی استان خوزستان، موجب از بین رفتن اثاثیه منزل و لوازم زیستی مردم شد.

وی افزود: مشارکت پرشور و مسئولانه مردم ایران در اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی به جمعیت هلال احمر برای سیل زدگان برگ زرین دیگری را در کارنامه این مرز و بوم افزود. مردم در هر زمانی که مشکلی به‌وجود آمده و حادثه‌ای رخ داده، در کنار دیگر هموطنان‌مان بودند و در حد بضاعت خود گامی برای کاهش رنج و مشکلات دیگران برداشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در جریان سیل اخیر بیش از 130 روستا در خوزستان دچار آسیب شدند که در پی هماهنگی با دستگاه های مرتبط، اقلام ضروری زندگی بین آسیب دیدگان سیل فروردین ماه، توزیع می شود.

خدادادی بیان کرد: 2 هزار بسته لوازم خانگی شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و پتو از محل کمک‌های مردمی به جمعیت هلال احمر، آماده توزیع شده که از امروز بین سیل زدگان خوزستان توزیع می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سیل ، هلال احمر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار