محسن رخصی در گفتگو با تابناک
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کرمانشاهیان خیر با تاسی به امیرالمومنین علی (ع) از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۵ میلیارد و ۴۱۱ میلیون تومان به نیازمندان انفاق کردند.
کد خبر: ۷۷۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 26 August 2019

محسن رخصی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، با اشاره به اینکه روز بیست و چهارم ذی الحجه مصادف با روز خاتم بخشی امیرالمومنین علی (ع) در کمیته امداد به نام روز انفاق نام گذاری شده است، گفت: در این روز بزرگ حضرت علی (ع) انگشتری خود را در نماز به نیازمندی اهدا و به مصداق همین انفاق خداوند آیه ۵۵ سوره مبارکه مائده را نازل می‌کند.


وی افزود: مولای متقیان حضرت علی (ع) در زندگی با برکت خود همواره تجلی گر و مظهر انفاق و سخاوت بودند.

رخصی در ادامه با اشاره به اینکه در آموزه‌های دین مبین اسلام و اندیشه و بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز انفاق از شروط ایمان برشمرده شده است، بیان کرد: امسال کرمانشاهیان نیز با تاسی به امیرالمومنین علی (ع) بیش از ۵۵ میلیارد و ۴۱۱ میلیون تومان به نیازمندان انفاق کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از این انفاقات در قالب اکرام ایتام و محسنین، چهارده میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان درقالب کمک به نیازمندان شناسایی شده در مراکز نیکوکاری، ۱۶ میلیارد و ۶۸۶ میلیون تومان زکات و باقی این انفاقات در قالب صدقات، نذورات، اطعام نیازمندان و قربانی اهدا شده است.

محسن رخصی در پایان با تاکید بر اینکه تمامی انفاقات و نذورات مردمی براساس نیت خیران به نیازمندان و افراد مستحق اهدا می‌شود، تصریح کرد: مردم خیر استان کرمانشاه می‌توانند انفاقات خود را با مراجعه به سایت الکترونیکی emdad.ir و یا دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان برسانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار