مدیر کل منابع و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: تاثیر خدمات منابع طبیعی در زمینه‌های مختلف اعم از آبخیزداری، جنگلکاری و جنگلداری، بهره برداری و اقدامات حفاظتی بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۷۷۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 25 August 2019

افتتاح ۲۰ طرح در حوزه منابع طبیعی در هفته دولت
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه؛  کولانی مدیر کل منابع و آبخیزداری استان کرمانشاه ضمن تبریک هفته دولت به تمامی خدمتگزاران مردم و دولتمردان اظهار داشت تاثیر خدمات منابع طبیعی در زمینه‌های مختلف اعم از آبخیزداری، جنگلکاری و جنگلداری، بهره برداری و اقدامات حفاظتی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: در سال ۹۷ از اعتبارات صندوق توسعه ملی ۲۰۰ میلیارد ریال به منابع طبیعی استان اختصاص یافت که ما در کمترین زمان اقدام به عملیات مکانیکی و بیولوژیکی در ۱۴ حوزه آبخیز شهرستان‌ها در سطحی معادل ۱۳۴ هزار هکتار نمودیم که تاثیرات آن‌ها در سیل‌های اخیر به خوبی بر همگان مشهود بود.

کولانی اضافه کرد: این اقدامات مثبت زمینه‌ای شد برای افزایش اعتبار در سال ۹۸ که مبلغ سی و چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی و در قالب طرح بوم سازگان زاگرس به استان اختصاص یافت که بلافاصله پس از نشست‌های کارشناسی اجرای عملیات‌های آبخیزداری، جنگل کاری، مرتع، بهره برداری، کاداستر اراضی ملی، گارگاه‌های آموزشی و تسهیلگری و.. برای ۱۴ شهرستان و ۲۰ پروژه در نظر گرفته شده که قراراداد‌ها منعقد و اقدامات عملیاتی همزمان با هفته دولت در ۱۲ مورد افتتاح و ۸ مورد کلنگ زنی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار