فرماندار شهرستان گیلانغرب از اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 25 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عصر دیروز اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گیلانغرب به ریاست فرماندار و با حضور روسای ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.

کوروش محمودیان در این جلسه با اشاره به توزیع اعتبارت عمرانی گیلانغرب گفت: این اعتبار از محل توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان و همچنین اعتبارات قانون متوازن از امکانات کشور اختصاص یافته است، تکمیل طرح‌های نیمه تمام سال ۹۷ با رعایت الزامات قانونی در اولویت توزیع اعتبارات امسال قرار گرفته و اعتبارات براساس شاخص‌های خاصی توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: اولویت با پروژه‌های اقتصادی، مقاومتی و طرح‌های نیمه تمام است و شروع پروژه جدید در صورتی که مجوز ماده ۲۱ را گرفته باشند می‌توانند از محل اعتبارات استفاده کنند.

محمودیان در ادامه افزود: بخش‌های دفاع، انرژی، حمل ونقل، منابع آب، کشاورزی، منابع طبیعی، توسعه و خدمات شهری و روستایی و عشایری، بهداشت و درمان، فرهنگ و هنر، انرژی و صنعت و معدن نیز از مهم‌ترین پروژه‌های امسال محسوب می‌گردد.


فرماندار شهرستان گیلانغرب در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰۸ پروژه با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات سال گذشته در حال اجراست تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی برای مبادله موافقتنامه اعتبارات امسال از الان پیگیری‌های لازم را بعمل آورند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار