امام جمعه کرمانشاه راه حل بهبود اوضاع اقتصادی را عدم وابستگی به نفت دانست.
کد خبر: ۷۷۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 24 August 2019

 به گزارشخبرنگار  تابناک کرمانشاه ، ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، نشست و دیدار اعضای شورای اداری استان و شهرستان کرمانشاه با حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در سالن جلسات دفتر امام جمعه برگزار شد.

آیت الله مصطفی علماء ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه به من خدمتگذار بگویید، این کلمه برای من لذت بخش است، اظهار داشت: خدمتگذاری به مردم یک فرصت است و طبق فرموده رهبری از این فرصت نهایت استفاده را باید کرد.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه اقتصاد حرف اول را در هر مکان و زمانی می زند، افزود: اگر ثروت حضرت خدیجه نبود رسول خدا در پیشرفت و تبلیغ دین موفق نمی شد، در این چهل سال با وجود مزاحمت ها و مشکل تراشی های دشمنان، اما توانستیم بعنوان یک قدرت مطرح در دنیا باشیم.

وی با بیان اینکه برای اداره مملکت باید عقل اقتصادی داشت، تصریح کرد: انسان دانا می تواند کشور را مدیریت کند و امروز کشور ما با وجود همه تحریم ها و کارشکنی ها خوب اداره شده، اما با این وجود رهبری و امام خمینی هیچ گاه قانع نبودند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سخن رهبری که انقلابی عمل کنیم بیان کرد: باید انقلابی باشیم تا زنده و پویا باشیم و رو به جلو حرکت کنیم، از وابستگی های اقتصادی که بازیچه تحریم های دشمن است رها شویم، راه حل شکوفایی اقتصادی رهایی از وابستگی ها به ویژه نفت است.

ایشان در ادامه راز جاودانگی تاریخی شهیدان رجایی و باهنر را سلامت مالی آنها دانست و ابراز کرد: دائما باید مراقب سلامت خود و زیر مجموعه هایمان باشیم و مدام به آنها تعلیم دهیم، این سلامت لازم است و این سلامت نظام و حکومت را حفظ می کند.
 
آیت الله علما در پایان خاطرنشان کردند: ادارات برای راه انداختن کار مردم باید از این کاغذ بازی و اداره بازی خارج شوند و در کمترین زمان کار مردم را پیگیری و را بیاندازند تا مردم و تولیدکنندگان دلسرد نشوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار