سرهنگ حیدری در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ضمن اعلام آمادگی کامل پلیس راه در ایام اربعین حسینی، بر رفع نواقص موجود در جاده های استان تأکید کرد.
کد خبر: ۷۷۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 24 August 2019

سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه ، گفت: در طرح اربعین سال گذشته، استان کرمانشاه بعنوان استان معین، به سمت محور ایلام درگیر بود اما امسال علاوه بر طرح سال گذشته، محورهای منتهی به قصرشیرین و مرز خسروی را در دستور کار داریم.

وی افزود: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم با دستگاه های مرتبط حوزه راهداری و شهرسازی جهت ایمن سازی تقاطع و نقاط پر حادثه در دستور کار قرار گرفته است و تیم های راهداری و پلیس باید کمبودها و نواقص موجود را برطرف کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه بیان کرد: طرح پلیس از ۱۵ روز قبل اربعین آغاز و تا ۵ روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت و در این طرح حداکثر امکانات اعم از خودرو و نیروی انسانی بکار گرفته و دیگر نیروهای ناجا نیز کمک حال ما خواهند بود و طی این مدت محورهای درگیر طرح از ورودی شهرستان های سنقر، کنگاور، هرسین، صحنه و سنندج خواهند بود.

سرهنگ حیدری در پایان تصریح کرد: در محور سرپل ذهاب مشکلی وجود ندارد اما از محور سرپل ذهاب تا قصرشیرین روکش آسفالت و خط کشی باید صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار