نمایشنامه «تله موش ۲» نوشته و کارگردانی سیاوش اسد هفتم شهریور ماه در پردیس تئاتر شهرزاد اجراخوانی می شود.
کد خبر: ۷۷۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 24 August 2019

به گزارش تابناک تهران، اجراخوانی «تله موش ۲» (خداحافظ مولی) به نویسندگی و کارگردانی سیاوش اسد ۷ شهریور ساعت ۲۲ در پردیس تاتر شهرزاد برگزار خواهد شد. این اجراخوانی که اقتباسی از ۲ نمایشنامه «هدا گابلر» و «اتاق ورونیکا» است به نفع سیل زدگان خوزستان برگزار می شود.

عوامل این اجراخوانی عبارتند از طراح، نویسنده و کارگردان سیاوش اسد، تهیه کننده علی فرج الهی، بازیگران به ترتیب ورود سحر نظام دوست، آرام چراغی، مریم باقری، بابک نوری، سیاوش اسد، سعید تهرانی، مریم آهنگر، کسری ذولفقاری، پانته آ مهدی نیا، مجری طرح مهدی عباسی، آهنگساز فرید فراز، روابط عمومی گیتی شاکری، دستیار کارگردان آیدین صمیمی، ساخت تیزر حمزه ولدبیگی، طراح پوستر امیر حسین بصیر، عکاس محمدرضا اصغرپور، ساخت تیزر حمزه ولدبیگی، گرافیست سپیده فراز.

در خلاصه نمایشنامه آمده است: در «تله موش ۲» اتفاقات ۶ ماه قبل از رخدادهای «تله موش ۱» که سال ۹۷ به صحنه رفت، رخ می دهد. در «تله موش ۱» عمه اموری در ابتدای داستان به قتل می‌رسد اما در این نمایشنامه ۶ ماه به عقب بر می‌گردیم و قاتل عمه اموری و چگونگی قتل او به نمایش گذاشته می شود. در این اثر عمه اموری از برادرزاده اش دنیل و همسرش مولی می‌خواهد تا چند وقتی را در عمارتش مهمان باشند که با ورود این زوج قتلی در نزدیکی عمارت رخ می‌دهد و زندگی این آنها را تحت الشعاع خود قرار می دهد گویی آنها در تله ای می افتند که نجات از این تله غیر ممکن به نظر می رسد ...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار